tisdag, november 27, 2007

..and the difference is you.

Idag var världen vacker. Snö, snö, snö och den däringa perfekta kylan som skvallrar om jul på intågande. Livet är bara underbart.

Är en riktig sucker över julen så snart blir det julpyntare-fest, visst Carro! :) Och julklapparna inhandlas på riktigt snart. Har planerat lite under helgen och är nu klar över vad mina nära och kära ska få riva fram ur paketen detta år. Känns prima. Och är övertygad om att får alla bara hålla sej friska så blir denna julen lika härlig som sej bör. Med en farfar & en Ewy på intågande t.ex. Jag gillar't!!!

Var hemma i helgen och njöt av kärleken, passionen och glädjen.
Bosatte mej på Folkan en stor del av tiden, som flitig åskådare av årets julshow. Älskar hela stämmningen som infinner sej när det är scenframträdanden på gång. Och var skoj att träffa alla de härliga människorna också, min käraste kusin är redo för stordåd, and I know it! Tror på en härlig föreställning även detta år. Med sådana konferenciärer han inget gå snett! Hehe, Lumpa & Micke is the shit! ;)
Blev en liten, liten filmkväll med min stackars Hanna med den brutna foten. Blev tyvärr ingen Eurotrip, men väl choklad med ostsmak och Saturday Night Fever.

Näe, nu ska jao läsa lite tror jao. Inte ens this damn genetik kan ta mej ner från de lyckliga moln som jao skuttar bland just nu. Livet är här and jag gillar't som faen!
Tack för att alla finns. <3

Inga kommentarer: