onsdag, december 19, 2007

Back in business .

Så är jag tillbaka i hemstaden igen då. Eller hemstad är la att ta i, mera ett hemsamhälle :) Well, trivs som faen här eaf och känns bättre än bäst att ha tre veckor av jullov framför sej.
Jag är en extrem sucker av julen och allting som har med den att göra. Alltså har mina julklappsinköp varit klara från slutet av november, jag har redan lystnat sönder familjens traditionella julskiva, en av de två julgranarna är färdigklädd och min julaftonsoutfit har varit planerad sedan oktober.
That's me, folks! Och jag gillar't! :)

Nyss ringde min karl från jobbet sitt och beklagade sej över att jag sitter framför denna plåtburk och skriver. Egentligen är även jag en datahatare, men ibland så känns det skönt att bara skriva av sej, lyssna på lite go musik eller bara läsa favoritbloggen. Ska dock strax upp och slå in mina inköpta julklappar. Som sej bör i tidningspapper och rött band. Miljövänligt och fasligt snyggt, om jag får säga det själv.
Gött mos, som Nicole skulle ha sagt. ^__^

Saknar mina Uppsala-vänner så smått.
Min dröm i natt skvallrade om det, då flera av mina relaitivt nya bekantskaper figurerade i drömmen.
Statyerna som blev levande skyller jag däremot min och Fredriks film/julpynts-kväll igår. Ghostbusters is the shit!

Grattis till kusinen, btw. Byxmyndig från och med gårdagen. :)

Pöss.

Inga kommentarer: