tisdag, januari 20, 2009

i am the walrus .

Efter att ha avklarat växtfysiologi-tentamen i fredags så gick jag en sväng på staden för att inhandla inflyttningspresenter.
För lördagen, den spenderades nämligen på en finfin inflyttningsfest hos mina goda vänner Carro & Johan. Som självutnämd lekledare så styrde jag upp diverse truliga lekar av olika slag vilket gav mej en hel del uppskattning och eloger. Tydligen är jag nyutnämd lekgeneral och kommer nu och för alltid att få agera lekledare på diverse festliga tillfällen... >.< Förutom mina små lekar så spelades även lite twister och värden själv framförde en hänförande (!!!) symfoni på munspel. Aftonen avrundades med att munspelet gömdes ner i en låda och jag landade hemma i min säng vid fem en söndagsmorgon.
.

det fina världparet

för att vi är dom vi är

självklart hängde alla i minsta hörnet - köket!

Söndagen var en perfekt bakisdag med både pizza (efterlängtad!!!) och sport, sport, sport. Jag gillar't!

Inga kommentarer: