tisdag, april 14, 2009

yeah we spent too many hours travelin’ around, always searching in the lost and found .


Så var man tillbaka i storstaden igen då. Närmare bestämt i studentstaden nummer ett, i en liten lägenhet i Flogsta. Känns lite vemodigt att lovet är över men samtidigt så är det på något sätt också lite skönt att vara tillbaka. In i rutinerna igen. Och har kortvecka så snart blir det mer ledig tid i solen! Vilket det iåfs kan bli en hel del av ändå, eftersom Ekopopens schema är alldeles fantastiskt, med korta dagar varvat med fria inläsningsdagar. Jag gillar't! ^^

Bjuder på lite påsklov i bilder:
.

Dags att fara norr om dalälven igen...

Mitt i påsklovet så fyllde denne lille gynnare 1 år.

<3

Systersonen i fråga for även en liten sväng till min hemort för att tillbringa några dagar hos sin mormor och morfar. Vi tog tillfället i akt och körde lite vagn på Prix. ^^

På påskafton såg jag ut lite såhär. Det var ju sommarvärme så karln och jag satt ute och musicerade lite innan vi slängde oss över äggen & lammsteken.

Påskdagen bjöd om möjligt på ännu finare väder så då åkte glajorna på också. Efter att jag solat en sväng på karlns balkong så klev även han upp ur sängen och vi tog oss en långpromenad i solen. Jag gillar't!

Och jag gillar Fredrik. <3


Innan jag satte mej på tåget hem igårkväll så hängde jag lite med några fina Hoforsbrudar som jag inte sett på ett tag. Mötet ledde till bl.a lite Guitar Hero. ^^

Påsken bjöd också på lite fester och partaj (mer än bara 1-årskalaset vill säga), men blev inget fotograferande. Hade fullt upp med att spåra ur, dansa och skratta örona av mej. Ett fint påsklov blev det, helt enkelt.

Inga kommentarer: