söndag, mars 21, 2010

Söndag .

Blev en helg i Uppsala denna gång. Inte alltför ofta det händer men lika fint varendaste gång! Hade tenta i fredags som förmodligen blir min sista på min kandidatexamen (ta i trä) och sen blev det, som sej bör, en hejdundrandes tentafest. Ingen ville ut på nation och ingen ville gå hem, så jäkla guld var det! Slutade eaf med att vi faktiskt lämnade festen en sväng och hälsade på i ölbaren på GH's. Otroligt bra kväll och spenderade gårdagen lite relativt sliten om man säger så.. >.<

Och idag har jag vart på finfin söndagsfika med mina tjejer igen. Denna gången orkade vi inte riktigt knata hela vägen in till stan, eftersom en snöstorm bestämt sej för att härja uppsala idag (efter gårdagens vårväder med nästintill barmark!) så vi blev kvar i Flogsta istället. Sjunde våningen med äppelkaka, crêpes och massor utav prat! Riktigt fin dag. Och imöra planeras det middag med filmkväll. Jag gillar't!

Imorgon blir det första dagen på sista kursen för dessa tre år.
Galet.

Inga kommentarer: