söndag, april 11, 2010

so send me a man from argentina so I can be the happiest girl in the world .

Har spenderat helgen med ett nollställt uttryck och halvöppen mun. Vårförkylningen har slagit till! Inte bra. Under den senaste veckan så har jag haft en liten nästäppa då det varit dags att lägga sej på kvällen men i fredags morgon hade det slagit till rejält. Nästäppan följdes upp med huvudvärk och sen var det bara att pallra sej på seminarie... Som tur var så väntade ännu en helg norr om dalälven som trots en missad fest (pga sjukan) blev jättefin. Vette tusan hur många filmer som beskådats denna helg, tillsammans med kärleken, vänner och en liten cocker spaniel. Riktigt fina grejor. Och hemma på orten har en liten kiosk som serverar thai-mat slagit sej ner så smällde i mej lite patengcurry med räkor och bambuskott till lördagsmiddag. Ruskigt gott var det, men nästa gång kan jag inte hålla mej, utan då blir det min all-time-high - vårrullar! ^^

Nu är man tillbaka i Uppsala för att köra igång med kandidatarbetet på riktigt. Och imorgon kanske jag får träffa min Carro igen!

Inga kommentarer: