torsdag, december 09, 2010

dingoes ate my baby .

Dingo är mitt ständiga motto.
För det kan ju faktiskt vara världens bästa djur.

Det börjar dra sej mot jullov & jag har drabbats av en förkylning som jag fick av min vän som fick den av vår vän som kanske fått den av någon annan som vi inte känner så bra.
Nu är vi alla sjuka.
Jag hade feber igår, satt hemma & åt apelsiner.
Men idag klarade jag inte av att vara utan mina vänner och bara sitta hemma.
Rastlös & sällskapssjuk är ordet.
Så blev lite datorlab. och en smula Lefkovitch-matris.

Om en vecka får jag jullov vilket ska bli fantastiskt bra för då får jag mysa, njuta, träffa vänner, vara kärare än nånsin & framför allt äta en hel massa fantastisk mat.
Samtidigt blir det konstigt.
För snart är kursen från helvetet slut.
Och kanske måste jag skiljas från mina fina vänner då.
För vem vet vad som händer i vår?



Och för er stackare som inte vet vad en dingo är så kommer här en bild:

Inga kommentarer: