lördag, augusti 04, 2007

Dagens muffin.

Legat sjuklig och däckad i flera dagar nu & har mest roat mej med film, böcker & en vecko-ledig Fredrik! ^^ Men idag kände jag att något var tvunget att hittas på och inspirerades därmed av min vän Winksie och bakade en Dagens Muffin. Valet föll på en som inte verkade alltför onyttig med innehåll av havregryn, frukt och mandlar - Kryddiga Fruktmuffins! De blev även precis så goda som jag hoppats, med en härlig doft av nejlika, ingefära och kanel. Mums! ^__^

Btw, lagade pizza häromdagen och då jag hört så mycket bra om Sarah Lee's Pizzakit så bestämde jag mej för att prova. En riktig höjdare! Eftersom degen redan låg redo i förpackningen så gick matlagningen både snabbt och smidigt. Och gott blev det också, en helt underbar Tacopizza blev det till sist. ^^

1 kommentar:

Hanna sa...

Ja, det var en riktigt god pizza :D Tråkigt att du blivit sjuker!