tisdag, januari 29, 2008

And Im gonna keep on lovin you, Cause its the only thing I wanna do .

Helgen har varit full av kalasande, helt enkelt.
:)

Skådade semin i Handbolls-EM hemma hos söstra mi med sambo, för att fira hans intågande av åldern 25. Alla kakor som intogs gav oss alla socker-spasmer vilket gjorde att fransmännens förlust kändes mindre tragisk.
Efter busstur från sandviken så hamnade jag mitt i min karls 25-års kalas med allt som följde. Norska talibaner, "Nämn en Asta Kask-låt" och lite lagom med Guitar Hero. Helskön kväll som inte slutade förens sista gäserna gick vid cirkus halv sju.
Konstigt nog så vaknade både jag och karln i lagom bra tid på söndag morgon (läs eftermiddag), för att hinna skapligt inför släktkalaset som följde. Självklart var jag tvunget att bege mej till tåget alltför tidigt och när man nu är tillbaka i Uppsala så känns det lite slirigt...

Sjuhelsikes härlig helg eaf och sååå skönt att kunna pendla så enkelt som jag faktiskt kan göra. Vad skulle jag liksom göra utan dessa turer upp i landet till allt de underbara som finns där?
Jag gillar't! <3

Inga kommentarer: