måndag, januari 21, 2008

Back to it .

Har landat i Uppsala igen.
Anlände ovanligt tidigt med hela familjen i släptåg; far, mor och söstra mi. Anledningen för detta stora pådrag var den efterlängtade IKEA-turen. Då jag är drabbad av föräldrar-utan-bil syndromet så blev jag mäkta glad att min bilägande syster erbjöd sej en tur till Uppsala, då hon ändå planerat att hämta ut en sk "babybox" från Babyland.
Under besöket på IKEA så inhandlades en härlig bäddsoffa (så feel free att hälsa på nu, Diana! ^^), finfin lampa, mjuk kudde + litet soffbord. Mellan dessa underverk så dregglades även över diverse skötbord, tyger, soffor och lite mat intogs.

Men så sitter jag här nu, ensam kvar i rummet efter att familjen Svensson (undantaget gravid syster) förenat sina krafter för att utföra lite traditionell ihopsättning-av-IKEA-möbler, bubbat ting upp och ner för Flogsta-trappor och tillsist vinkat adjö för att inte ses förens om cirkus en vecka igen (då min karl + även systers karl firar 25-år och bjuder till kalas.).
Verkligen inte kul att bli lämnad ensam kvar efter all denna tid med den underbara familjen... Värt en suck. >.<

Inga kommentarer: