fredag, februari 22, 2008

sitter här och inser så smått att mina senaste inlägg varit fyllda av mer rörliga bilder än ord. vem orkar egentligen titta igenom alla dessa filmer, förutom jag då förstås?
well, vad bryr jag mej om det? skriver mest denna blogg för min egen skull. skriver om mina tankar, ideér och vad jag just precis känner. och ibland visar dessa rörliga bilder precis vad jag tänker och känner, ibland mer än vad ord skulle göra. så därför har det blivit många små filmsnuttar på sistonde. med musik. och annat.

men nu ska jag skriva lite eaf. för idag kommer min vän Petra, forndoms hofors-bo, numera linköpingsbo, och hälsar på oss andra gamla hoforsare. Jimmy, Joel, Mathias och jag. för Erik gör lumpen och har lämnat oss andra här. men det är skönt att umgås med dessa människor, eftersom dom har känt en förr, innan man tog de stora stegen in i studentlivet här i uppsala. det är lite speciellt. Petra har för sin del känt mej sedan sjunde klass. och jag har känt henne lika länge. ska bli kul att ses nu igen. trots att hon kommer helt fel helg, enligt mej. men well, lite kvalitetstid ska vi nog få till! :)

min mage talar om för mej att det är dags för middag nu.

Inga kommentarer: