lördag, augusti 23, 2008

do you know how much I need this .

Ikväll ringde Jimmy och undrade om jag anlänt till Uppsala ännu. Och då började det. Längtan. Har så mycket fint där att jag nästan spricker av längtan efter skolstart igen. Längtar efter vännerna, efter staden, efter festerna, efter kurserna (yes, jag är en nörd), efter ALLTING! Det enda jag inte längtar efter är förstås att bo ensam igen. Inte min grej helt enkelt, vill ha någon hos mej och framförallt så karln... I vars fall så har ändå sommarlovet varat länge nog nu. Har vilat upp mej och vilat ut mej och det enda som återstår nu är att sjunga en visa på systersonens dop. Vilket ska bli en smärre pärs iåfs... men sedan. Sedan så är det dags. Dags för ett nytt år i Uppsalas fantastiska studentliv. <3

Att jag ska tillbaka till staden om bara några dagar för att göra kemitenta gills liksom inte. Bara ett nödvändigt ont...

Inga kommentarer: