tisdag, mars 10, 2009

you know I believe in how .

Har så tokmycket att göra i skolan just nu så jag blir alldeles nipprig. Och mitt i allt har jag gått och blivit förkyld som tusan.
Börjar piggna på mej lite nu eaf, hade nog piken i lördags. Vilket var lite tokigt eftersom far min bestämt sej för att ta med mej och mamma till stan för att se Män som hatar kvinnor. Morgonen började bra då jag inte hade lika ont i kroppen som dagen innan. Sträckte mej nämligen i fredags och spenderade kvällen i ihopknölat ryggläge, yes box. Men som sagt, lördagen bjöd på mindre stel Elin, men tyvärr lite mera förkyld. Som tur var filmen så pass bra att jag glömde att jag var sjuk och njöt av den istället. Men sen var det bussresa hem från stan som gällde och då var det riktigt jobbigt. Snörvlade i takt till lite Beatles i Ipod'en och tillslut var man hemma. Otur för mej bara så var karln min och jobbade i baren hela kvällen så det blev att vara sjuk ensam. Eller ja, höll mor och far sällskap framför schlagern istället (af Ugglas gick vidare! ^^) och tyckte allmänt synd om mej själv.
Söndagen var heller ingen hit så det blev mycket mys framför Supernatural denna helg, helt enkelt.

Och nu är det skoldagar och jag är ännu förkyld. Suck.
Tur då att de har tre munkar för tio kronor på Ica Väst! ^^

1 kommentar:

Hanna sa...

Ja, munkar det är fina grejor det! :] Men Caroline.. Nejnej! Hon får abslout inte vinna på lördag!