lördag, december 13, 2008

if I knew what to say to make you go away .

Ikväll såg jag av någon underlig anledning på finalen av Idol. Kände helt enkelt för lite avkopplande umgänge med några brudar från Avesta och Strängnäs, efter en dag av planer.
Laboration som tog sin lella tid följdes av en rask promenad till tågstationen för att inhandla en biljett hem på jullov och sedan en (lite för långsam) busstur till Flogsta där det blev en tripp till Carro för att komma igång med lite labbrapporter. Galet värre då allting även skedde i ösregn. Alla marscherna alltså. För idag har det regnat och regnat hela dagen. Hemma på orten har de snöstorm men här bara regnar det. >.< Skönt att strutta runt lite dock då jag lider av ordentligt spring i benen med tillhörandes överskottsenergi. ^^

Annars så är jag mest bekymrad över att min karl har smittat mej. Med ökad tankeverksamhet. På kvällarna alltså. För helt plötsligt så kan jag, drömmarnas drottning, inte sova! Alldeles galet men har så många tankar och funderingar i mitt huvud för tillfället.
Verkligen dags för ett välbehövligt jullov må tyckas...

Allt som oftast har jag börjat nattdrömma om att gå på kalas också.
Hur tolkar man det liksom?

Inga kommentarer: