tisdag, december 02, 2008

you're gonna be the one who saves me .

Nej. Jag har inte dött, svimmat, somnat, gått under jorden eller på något sätt gett upp denna blogg. Det har bara inte funnits tid och lust. Detta årets november och december är fyllda av ting och trots att jag borde ha mycket att skriva om så rinner känslorna helt enkelt inte hela vägen ut i fingrarna.
Årets julshow har i vart fall haft premiär, med min fantastiske karl/fru i en av huvudrollerna. Man kan lugnt säga att det öser ordentligt och publiken går från skratt till att sitta med tindrande ögon när en del nummer framförs. Jag gillar't skarpt, trots att jag förstås helst av allt skulle vilja stå där på scenen med resten av gänget (och jag kan tänka mej att min fina kusin känner ungefärligen samma sak? )
Och i skolan är det växter som gäller för tillfället. Det planteras, vattnas och i del fall så glöms det av att vattnas och kvar blir en hoper vissnade plantor. Ganska trevlig kurs dock må sägas, denna växtfysiologi. :)

Hoppas att jag klarar av att hålla fanan uppe nu ett tag så att denna blogg under de närmaste veckorna fortsätter att fyllas med inlägg och inte totalt falnar ihop och fösvinner. >.<

1 kommentar:

Anonym sa...

Ursch ja, såg dina filmer från julshowen nu och jag skulle så hemskt gärna vilja stå med dom på schenen. Men jag får njuta av dom i publiken ist den 19:de:) KRAM