tisdag, februari 03, 2009

she was only 21 but so much younger when she smiled .


Idag blev jag tydligen ett år äldre. Gick från tjugo till tjugoett år bara över en natt sådär. För 21 år sedan så rasade jag ut i världen, på ett BB i gävle utan aning om hur allt skulle bli.
Helt fantastiskt egentligen. ^^
Dagen har varit riktigt prima, trots att jag för första gången i livet inte väckts med frukost på sängen, utan istället vaknade jag av kärlekens röst över telefon. Mysigt det också, men lite för avlägset för min smak.. Men telefonen fortsatte att plinga och in dalade samtal, sånger och fina sms. En rejäl boost att fylla år, man får verkligen känna sej omtyckt! Härligt!
Fina presenter har jag hunnit med att öppna också. Mor min var så omtänksam och skickade med mej ett paket så att jag skulle ha något att öppna direkt på morgonen. Och eftersom jag har så fina vänner så blev det födelsedagsfika med presenter i form av en skiva med oroväckande omslag men fin insida, och ett grönt paket (she knows me so well) med fin bok som jag önskat mej!
Så himla fin dag och känner mej rejält lycklig som är den jag är och får ha det så jäkla bra! Tack till alla fina som brytt sej idag och gjort min dag så bra. <3

Inga kommentarer: