onsdag, maj 06, 2009

Jag har allt jag vill ha, det är klart jag mår bra .

Inser själv att jag börjar slarva med bloggskrivandet igen. Men har tankarna fulla på miljömål, As if och vilken DKNY parfym som ska inhandlas för presentkortet på Kicks... Idel I-landsproblem alltså. ^^

Valborg har faktiskt passerat förbi också. Där man fick stå på listan och glida in på nation framåt småtimmarna för att dansa till dåliga schlagers och lite latinomix. Innan dess så var det senaste-senaste grillaftonen med dans i köket, kalvar i stekpannan och diverse andra tokigheter. Smakade Absolut Mango för första gången, vilket inte riktigt var en höjdare för min del. Och själva Valborgs-dagen ägnades förstås åt champagnefrukost, forsränning och sill-lunch i ekonomikumparken, som sej bör. Fin sista april alltså, minst sagt.

Och på kvalborg, då bakade jao...

Inga kommentarer: