fredag, maj 08, 2009

le som en fotomodell .

Sitter i Hofors för tillfället och har precis regnat in efter att ha påtat i trädgården en runda. Är man biolog så är man! ^^ Gillar egentligen sommar-/vårregn men när jorden börjar likna mer utav en sörja så känns det bäst att ge upp. Maskarna får leka i ro en stund.
Karln min är på ranchen och slår lite bollar så är ensam hemma här nere framför datorn.

Blev lite nostalgisk och började rota runt bland gamla bilder och hittade b.la några stycken som togs för nästan fem år sedan. På den tiden umgicks jag med mina fina flickor och vi hade filmkvällar, myskvällar och en hel del galna stunder tillsammans. Ibland vill man nära på tillbaka när man minns hur jädrans kul vi hade! Jag & tre av brudarna hade pokerkväll för en tid sedan och då for man direkt tillbaka till gamla vanor och alltihop blev en riktigt kul kväll! Numera bor en i Linköping, en ca fyra mil härifrån, en har gjort lumpen och är för tillfället au pair i england medan en är kvar här i Hofors men har planer på USA till hösten. Snart är det sommar & då hoppas jag på att vi kan mötas upp igen. För gamla vänner, det är någonting alldeles extra det! ^^

En sensommarkväll på altanen, med värmeljus och filosoferande, 2005

1 kommentar:

Hanna sa...

Det var tider det! <3 Vi får hitta på mycket skoj i sommar!