lördag, maj 23, 2009

sometimes truth is stranger than fiction .

Konstigt nog så är jag i Uppsala denna helg. Anledningen heter laborationsrapportskrivning och lite 22-årskalas ovanpå det. Födelsedagsbarnet kan ses på ovanstående bilder, ni vet snubben med en mystiskt ditmålad hudton. Piteåmärkning kallas det. Tokigt. Tyvärr så fastnade undertecknad endast på bilder då jag håller i en burk med fin fågel. Biolog med fascination för ornitologi, det är jag det! :> Såhär en lördagsafton så är jag faktiskt klar då, med både kalasandet och skrivandet. Känns skönt. Blir att ägna hela morgondagen till att packa och fixa lite så man är redo att återigen packa in sej i en buss på måndag morgon. Blirvästkusten för hela slanten i elva dagar. Kika trutar (fåglar var det jao) och ro lite båt kanske. Underbart & fruktansvärt, lite på samma gång tror jag.

Inga kommentarer: