onsdag, september 23, 2009

oh my god I went gold .

Idag har vars en riktigt fin dag. Det var fint väder och jag slutade redan tolv så hela dagen låg framför mej när jag traskade hemöver. Drog i mej lite lunch och sedan dök Carro upp och vi traskade ner på stan för lite fika och letande av zoo-affär som tydligen skulle ligga på Vaksalagatan men tyvärr så låg den inte riktigt där så det blev till att promenera på. Och promenera var just vad vi gjorde. Tror jag gått ett antal mil idag, men då jag älskar att gå så var det bara härligt. Lite slitna fötter men det får vara! Alltid lika kul att umgås med min kära gotlänning också. Och kanske kommer en middag på nation äntligen att styras upp! Jag gillar't!

Men nu blir det True Blood för hela slanten.
Och kanske lite artikel-läsande också... Eller?

Inga kommentarer: