fredag, september 19, 2008

all I have to do is dream .

Var alltså lite på stan igår efter skolan. Kan ärligt säga att jag handlade en del, men håller kvar vid tanken om att tänka efter före om vad man egentligen behöver. Blev alltså bara ting som jag bestämt innan att jag skulle köpa, duktiga saker som plåster, tandborstar och ansiktssavetter. Blev dock en sak som inte var planerad, men som fanns på min lista över sånt som jag får köpa under hösten, bara för att jag längtat så mycket. Alltså bar jag hem en kasse från Weekday också, ifylld med ett par fina svarta Cheap Mondays. Hittade även den tillika efterlängtade svarta koftan men visste inte om det var helt rätt, så den fick hänga kvar i butiken. Blev liksom tankfull om det var den kofta jag vill ha, eller bara den jag tror att jag vill ha, bara för att jag så länge letat efter en härlig, svart kofta. Gav mej själv tid att fundera några dagar på saken, helt enkelt. Så få vi se.

Inga kommentarer: