måndag, september 08, 2008

four letter word just to get me along .

Efter en första skolvecka av sjukdom så har denna andra vecka börjat prima. Egentligen var jag jätteseg eftersom veckan trots allt börjar med en måndag (visst, Diana.. ) och jag hade laboration mellan tio och fem. Kloroplastseparation stod på schemat och motivationen låg ärligt talat inte på topp. Men konstigt nog så löste sej det mesta och sen åkte jag & Carro på Uppsala-cykeln hem och på nått sätt så förvandlades dagen till någonting fint.

Fortfarande lite småseg dock vilket gör en eventuell promenix till grannen lite tveksam. Föreläsningsanteckningar ska kopieras (sjuk förra veckan som sagt) men har en liten känsla av att jag skjuter upp det till morgondagen.. Och då är jag ledig också vilket är prima liv! Sedan på onsdagen kommer min älskade karl och det ska bli fantastiskt att laga mat för två igen.
Känns som om veckan kommer slå helt enkelt. <3

Inga kommentarer: