onsdag, september 17, 2008

what would you think if I sang out of tune .

Sitter och myser framför ett avsnitt Eli Stone till maten. Låter som om jag suttit bänkad framför tv respektive dator hela dagen, men så är faktiskt inte riktigt fallet. Har faktiskt hunnit läsa mej en skvätt också och bara tagit det lugnt!
Lagade en fantastisk skagengryta igår och som tur för mej (och vilket oftast är fallet som ensamboende) så blev det lagom till en lunch även idag! Kör med lite nudlar till, men tyvärr så är pastan och jag inte riktigt vänner så det gäller ungefär 50-50 om jag överhuvudtaget ska lyckas. Det är pinsamt, jag vet! Igår blev iaf nudlarna prima, idag lite överkokta men med lite gryta och fetaost så mumsar jag glatt i mej ändå! ^^


Senare idag måste jag ta mej en tur ner på Ica också. Både för att köpa lite nytt dasspapper och för att återlämna ett paket potatissallad som införskaffades igår. Tydligen så gick det ut redan i måndags vilket gör att jag gärna vill ha mej ett nytt paket, eller i alla fall pengarna tillbaka! >.<

Inga kommentarer: