måndag, oktober 08, 2007

Helgen passerar så fort, så fort... >.<

Usch, så sitter man här en söndagnatt och är lite smådesperat eftersom man ägnat allt för mycket tid åt nöje och allt för lite till pluggandet.. Varför är denna känsla alltför välbekant? Värt en suck... >.<

Päronen kom på besök & det blev lite italiensk fin-restaurang förstås. Härligt med lite svärdfisk att bryta av all studentmat med (läs hämtmat från Capri blandat med lite middagar bestående av rösti). Roligt att träffa min lilla mor & far, man får alltid en sån härligt mysig känsla när man får vara med sin familj... I like! :)

Dagen idag innehöll en tripp till Maxi med Emelie och Nicole.

Jag fick med mej ett antal fryspåsar hem...

...och förutom mat så blev det tre veckra muggar också. Lite Restro-stuk på dom och nu när mörkret kryper närmre så är det perfekt med lite varm choklad-koppar... ^^

Kom alldeles nyss hem från Nicoles place också, där det åts mat från Capri (I told you!) och andra underhållande aktiviteter. Laj jo, bruds! :)
.


Näe, nu blir det lite sovande för min del tror jag. Känns lite trist att behöva sova ensam ännu en natt men i veckan som kommer får jag äntligen träffa Fredrik igen.
Ska bli alldeles underbart. <3

1 kommentar:

Anonym sa...

ELIN!! Vilka hemska bilder du lagt upp på mej... :S oh well, kanske tid att möta sanningen ;)