onsdag, oktober 10, 2007

Tuesday...

Så har man dissekerat pigghaj idag också. Ägde as hell och var lite skojjigt (eller kanske makabert, men jag röstar på skojjigt!) när jag fann en räka i munnen på vår lella firre. The last supper liksom. Trodde han ja! Stackaren hann inte svälja innan han blev nedfryst för att sedan hamna i lab och på mitt & Linnéas bord...
Lite bonus när dalmasen och gotlänningen insåg att deras haj precis svalt nått. Vi gissar på en räka och att våra hajar vart på samma räkfrossa. Najsing vajsing! :)

Lite ofokuserat skrivande just nu känner jag, men satt uppe halva natten (som vanligt) och tjötade med min fågel-rapport. Blev rätt B men sketans samma, fick in nåe eaf.
Sen fick vi tillbaka resultatet från första tentan också...

JAG KLARADE MEJ!!! ^^

Funderar på en power nap nu, så kanske jag drar ner till gotlänningen en runda sen.
SNärkes eller filmkväll? det är frågan...

1 kommentar:

Anonym sa...

GRATTIS!!!! :)