onsdag, oktober 03, 2007

Lyckodag?

Släpade iväg mej till skolan idag trots viss förkylning kvar i kroppen. Men ibland kan man helt enkelt inte bara loda omkring utan man får ta sej i kragen och vara en man! ^^ Trots allt så lönade sej detta, därav mitt euforiska inlägg nedan. Haha :)

Har en osedvanligt bra dag trots allt, med många lyckliga tankar som trillar runt i huvudet. Känns så otroligt skönt att man får gå runt och bara vara glad ibland. Känner mej helt enkelt bara väldigt nöjd med livet. Så är det. Som om jag just nu har ett litet lyckomoln omkring mej.
Kanske beror allting på min underbara fikapaus med lite CottiFrutti Vanilj. Keso och kvarg låter ju minst sagt mysterious men det funkar faktiskt!
Eller kanske har min tilldelning av fåglar som ämne på mitt arbete ett finger med i spelet?
Well, tror nog att allting är en kombination av allt, att jag bara mår bra helt enkelt. Naaajs.

What ever - nu ska jag eaf ner till Carro och försöka hjälpa henne skicka bilder till mej! Haha ^^

Inga kommentarer: