tisdag, oktober 02, 2007

Klubbad lax med sug efter lite köttbullar.

Idag är jag sjuk.
Vilket inte är så roligt eftersom man inte får vara sjuk när man går på högskolan, har jag lärt mej.
Men sjuk är jag tydligen allt som allt ändå. >.<

Hembesöket i helgen var helt underbart som alla hembesök är när man har så mycket fint som väntar på en där hemma. ;) Så skönt också att komma hem och bara träffa allting. Åt mums-mat också. Lite lyx med grillat, kött och avslutningsvis lite Kebabpizza Special från Rapido.
Life is beautiful...

Var även och kikade in på träningen inför årets Julshow.
Mycket nytt folk och även lite gamla godingar förstås!
En av alla är min käraste kusin.
Känns lite skönt att veta att man har någon som axlar manteln. Haha ^^

Inget botar sjukdom bättre än kärlek... <3

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha! Ja du får ta och komma hem lite oftare! Och nu du, kan jag dansen solklart, ska bara börja stretcha så ska nog det där med att lägga sig dubbel också funka;)
Du får se resultatet i jul, då jag ska försöka att inte skämma ut mig förmycket fast det är grymt kul, Tror du inte man kan sätta in skansen jonas någonstans? För i så fall gör jag säkert revulotion och du och jag får ha allsång i hofors varenda lördag! haha;) Nej , jag tror inte man ska hoppas förmycket, Vi får vell se vad som händer!;D Kramen