tisdag, juli 31, 2007

Fredrik imiterar en tutande telefon => Me laughing! = Kärlek. <3


Igår var en av de absolut tröttaste dagarna i livet tror jag. Så trött när jag vaknade att jag bara ville gå & lägga mej i nya, stora sängen igen. Krypa ner under mjuka täcket, krama om kudden och... Ja, ni förstår kanske vad jag menar?

Var dock otroligt duktig & gick inte en minut tidigare från jobbet än mitt schema talar om. Var till och med kvar lite längre än dugligt, men går bussen bara en gång i halvtimmen så är det ju egentligen skit det samma... Well, hoppar eaf på 41:an vid fem och fem över fem ringer Fredrik och tipsar om att vi ska åka in till Valbo en runda. Blir ingen biltur dock så det är bara för mej att ta bussen ända in till Hofors för att sedan låta bli att kliva av eftersom samma buss nu ska tillbaka mot Viken. Naaajs. >.<
.
Well, en tur till Valbo blev det eaf och jag var hungrig som faen och startade därmed med en portion vårrullar + milkshake + vitlöksbröd med pepperoni. Eftersom vi bara hade en timme på oss innan varuhuset stängde så var älskling eaf smart & rotade runt i affärerna medan jag beställde maten. Resultatet blev ett par nya skor!
.
Efter att timmen gått och varuhuset stängt så följde en 40 minuters väntan på nästa buss hemåt. Denna anlände sedan till Viken samtidigt som Hofors bussen lämnade stationen. Alltså var vi tvungna att vänta en halvtimme tills nästa buss. Trodde vi... För en snabb blick på tidtabellen så gick inte nästa buss förens 90 minuter senare! >.<
Jag bröt genast ihop och förvandlades till en femåring med alla epitet - utskjuten underläpp, hängande huvud och släpande steg. Jag skyller denna förvandling på min stora trötthet och sen var det inte mer med det. Oo,
Som tur var så stog det konstigt nog fel i busslistan och bussen anlände efter "bara" en timme och sen sov jag hela bussresan hem...
.
Otroligt ibland att min älskling står ut med mej & hela tiden försöker få femåringen i mej på bättre humör.
Du lyckas alltid. ^^ Lav jo, underbaring. <3

Inga kommentarer: