tisdag, juli 17, 2007

Those were the best days of my life.

Satt och snackade med de andra sommarjobbarna nu på lunchen. Visade sej att min Hofors-kombatant även hon gick Natur på Björkhagsskolan. Diskuterade lite lärare och kom fram till att Lennart var favoriten och att kattgalna engelskaläraren började där redan för cirkus sex år sedan! Tänk att hon fått vara kvar, efter alla dessa jamande julsånger! Helgalet.
Vi har även två stycken små medlemmar som härstammar från Sandviken. 50-50 you know.. Den ena av dessa, Lill-C undrade om jag och Carin inte kännt oss ensamma i Hofors och kännt att vi missat allt det roliga. Vi tittade på henne som två frågetecken och enades om att vi inte ångrat något. NV i Hofors is the shit! Where all the magic happens. :]

Nu ska jag gå och möta min älskling som kommer förbi mej när jag sitter här och trökar på jobbet. Lav jo. <3

Inga kommentarer: