torsdag, juli 19, 2007

Listorna tar över oss alla.

Tre namn du har:
Elin
Elinette
Fjölin

Tre delar av din härkomst:
Mycket blekinge, lite Hofors och sen lite Hälsingeblod i ådrorna tror jag också att det finns

Tre saker som skrämmer dej:
Hög höjd utan hinder
Hopplöshet
Elakhet

Tre saker du använder varje dag:
Kudden
Tandkräm
Hjärtat

Tre saker du har på dej just nu:
Svarta stuprör med alltför mycket pös i baken för att det ska vara riktigt logiskt
Röd tröja från syster - "Lillasyster" (antagligen den enda röda tröjan jag äger)
Småtrasiga Converse

Tre av dina favoritband, just nu:
Queen
Sugarplum Fairy
Razorlight

Tre av dina favoritlåtar, just nu:
Summer Cat - Billie the Vision and the Dancers
We are the champions - Queen (fråga mej när som helst på dygnet - this is it, folks!)
Chasing Cars - Snow Patrol

Två sanningar och en lögn:
Jag tycker inte om korv men hittills i sommar så har jag ätit 3 stycken
När jag var liten ville jag bli programledare för "Ett med naturen"
Jag tog körkort tre dagar efter min 18-årsdag

Tre intressen:
Musik
Socializing
Är även professionell bokslukare

Tre saker du vill göra, just nu:
Ha semester
Få ut första lönen så jag får lite kapital att röra mej med
Sova en liten stund (power nap på toaletten någon?)

Tre platser du vill åka till:
New York
Leryd
Hawaii

Tre saker du vill göra innan du dör:
Influera någon att göra något bra
Älska och bli älskad så att hjärtat nästan trillar ut
Leva livet fullt ut

Inga kommentarer: